Replace

Sunday 29 May 2016

Παρουσίαση της Συγγραφέως Χριστίνα Μιχελάκη



Εδώ είμαστε και παλι για άλλη μία φορά, με μια παρουσίαση για τα μάτια σας μόνο. Αυτή τη φορά συνεργαζόμαστε με τη συγγραφέα Χριστίνα Μιχελάκη.
Αλλά να μην σας κουρασω με περιττά λόγια, ας πάμε να την γνωρίσουμε καλύτερα...


 Ονομάζομαι Χριστίνα Μιχελάκη. Είμαι 23 ετών γεννημένη στο Ηράκλειο της όμορφης Κρήτης. Είμαι παντρεμένη με έναν υπέροχο άνθρωπο και έχουμε μαζί ένα γιο. Έχω σπουδάσει Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης. Ναι η μαγειρική είναι μία μεγάλη αγάπη μου αλλά όχι η μεγαλύτερη. 
Η σχέση μου με την συγγραφή ξεκίνησε στην ηλικία των 18 χρόνων πολύ ξαφνικά θα έλεγα. Η πρώτη ιστορία μου, η οποία έχει γίνει αυτό-έκδοση, ονομάζεται «Τα Αστέρια Του Πεπρωμένου». Από τότε γράφω ασταμάτητα, θα έλεγα! Έχω τελειώσει ήδη άλλες δύο, μια πιο μικρή και μία αρκετά μεγάλη ενώ τώρα γράφω μία τρίτη με βρικόλακες. Τρελαίνομαι για το διάβασμα και ιδιαίτερα για τα βιβλία φαντασίας τα οποία έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου αλλά και στην ζωή μου. Όνειρο ζωής να δω κάποια από τις ιστορίες μου στα ράφια των βιβλιοπωλείων. 
Όταν δεν διαβάζω και δεν ασχολούμαι με την οικογένεια μου γράφω όσο μου το επιτρέπει ο ελεύθερος χρόνος μου. Τις ιστορίες μου μπορείτε να τις διαβάσετε στο Wattpad αλλά και στην προσωπική μου σελίδα. Επίσης είμαι συν-διαχειρίστρια στην λογοτεχνική ομάδα Θεματοφύλακες Βιβλίων: Fantasy and Criminal Travelers που δραστηριοποιείται στο Facebook μαζί με άλλες ξεχωριστές υπάρξεις, αλλά και στο blog Θεματοφύλακες Βιβλίων. 




Περίληψη
Κόμετφιλντς...Η πόλη που δεν συμβαίνει ποτέ τίποτα. Όλα είναι ίδια εδώ και χρόνια. Ίδια πρόσωπα, ίδια μαγαζιά, ακόμα και ο ίδιος αέρας φυσάει πάνω από την πόλη επί δεκαετίες. Τι θα αλλάξει όμως όταν η Λόρα, η Κορίν και η Ναταλία ανακαλύπτουν η μία την άλλη και το αιματηρό παρελθόν που τις συνδέει με αυτήν την πόλη, αλλά και μεταξύ τους; Τι θα συμβεί όταν συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μαγικές δυνάμεις, αλλά και πανίσχυρους εχθρούς; Μέσα από μια σειρά γεγονότων που θα βιώσουν από κοινού, θα ανακαλύψουν, τη φιλία, τον έρωτα, την αγάπη, τη μαγεία και το σκοτάδι, αλλά και μια προφητεία που θα τους αλλάξει την ζωή. Στο Κόμετφιλντς τίποτα πια δεν θα είναι το ίδιο...

No comments:

Post a Comment